Reklamace a vrácení zboží

Pokud ti něco nesedlo a potřebuješ zboží vrátit,
vyměnit nebo reklamovat, neváhej se na nás obrátit.
Najdeš jednoduché instrukce,
abychom ti komunikaci s námi co nejvíce usnadnili.

robot
  • Vrácení zboží do 14 dnů

    V případě, že chceš vrátit nevyhovující zboží, máš na to ze zákona 14 dnů v případě objednávky (nikoli rezervace) uskutečněnou na e-shopu. Lhůta běží ode dne, kdy si vyzvedneš svou objednávku.

    Jak na vrácení?

    1. V případě vrácení herní konzole odstraň veškeré zabezpečení a odhlaš své herní účty. Zařízení uveď do továrního nastavení.
    2. Ke zboží přilož doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Nezapomeň vyplnit tvůj bankovní účet, kam ti vrátíme peníze.
    3. Produkty na vrácení zabal do původního balení tak, aby se při přepravě nepoškodilo.
    4. Balík pošli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

    Vyplnit formulář

  • Výměna zboží do 14 dnů

    Pokud ti nakoupené produkty nevyhovují, můžeš je vyměnit do 14 dnů v případě, že jsi je nakoupil na e-shopu.

    Jak na výměnu?

    1. K produktům, které chceš vyměnit, přilož doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Do něj nám specifikuj, za který produkt je chceš vyměnit.
    2. Produkty zabal do původního balení tak, aby se při přepravě nepoškodilo.
    3. Balík pošli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
    4. Po přijetí balíku ti vystavíme dobropis a vytvoříme novou objednávku. V případě přeplatku ti vrátíme peníze na bankovní účet. V opačném případě ti zboží zašleme na dobírku.

    Vyplnit formulář

  • Reklamace zboží

    Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu. V případě, že zjistíš závadu u svého produktu, hned nám jej zašli.

    Jak reklamovat zboží?

    1. Zálohuj si data na tvém zařízení, odstraň zabezpečení a herní účty včetně přístupových kódů a odpáruj připojené zařízení.
    2. Produkt uveď do čistého stavu a do balení vlož originální příslušenství, které s vadou souvisí.
    3. Přilož kopii dokladu o koupi a reklamační list.
    4. Reklamované produkty pečlivě zabal, aby se nepoškodily během přepravy.
    5. Balíček pošli doporučeně bez dobírky na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
      NEBO dones zboží na jednu z našich prodejen.
    6. Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů. O přijetí zboží do reklamace a o ukončení reklamace tě budeme informovat e-mailem.

    Vyplnit formulář

Vaše nejčastější dotazy

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném čase, nejpozději však do 30 dnů v případě záruční reklamace.

Reklamace se považuje za vyřízenou, když Vás prodávající či servis informují, že je reklamace vyřízena a jakým způsobem se tak stalo, a to nejpozději 30. den od přijetí zboží do reklamace, nebyla-li lhůta po domluvě prodloužena.

Jaké dokumenty budu potřebovat?

Pro reklamaci budeš potřebovat kopii dokladu o koupi a vyplněný reklamační list.

Pro vrácení zboží nebo výměnu do 14 budeš potřebovat kopii dokladu o koupi a vyplněný formulář o odstoupení od kupní smlouvy.

Jaké zboží nelze vrátit do 14 dnů?

Do 14 dnů nelze vrátit zařízení, která přicházejí do přímého kontaktu s tvým tělem. Jedná se tedy především o sluchátka, vyzkoušené oblečení, hrnky, nositelná elektronika. Vrátit do 14 dnů není možné software, digitální licence, hry, které mají porušenou pečeť či originální obal.

Musím při reklamaci zabalit zboží do originálního obalu?

Zboží nemusíte reklamovat v originálním obalu. Dbejte však na pečlivé zabalení zboží, aby při jeho přepravě nedošlo k dalšímu poškození.

Kdy mi zašlete zpět peníze?

Vrácení zboží: Pokud vracíš zboží do 14 dnů, peníze ti zašleme na tvůj účet do 14 dnů od přijmutí zboží.

Reklamace: Po ukončení reklamace ti vystavíme dobropis a peníze ti zašleme na tvůj bankovní účet do 5 pracovních dnů.

Jak mi reklamované zboží doručíte?

Až bude produkt po reklamaci připraven, odešleme ti jej prostřednictvím smluveného přepravce.