Reklamace a vrácení zboží

Pokud ti něco nesedlo a potřebuješ zboží vrátit,
vyměnit nebo reklamovat, neváhej se na nás obrátit.
Najdeš jednoduché instrukce,
abychom ti komunikaci s námi co nejvíce usnadnili.

robot
  • Vrácení zboží do 30 dní

    Pokud potřebuješ vrátit nevyhovující zboží, zákon ti v případě nákupu přes e-shop s doručením na adresu garantuje lhůtu 14 dní. My jsme ti ale tuto možnost rozšířili i prodloužili na 30 dní, a to bez ohledu na to, jak a kde jsi zboží u nás nakoupil. Díky naší Záruce vrácení tak můžeš produkt vrátit do 30 dní od nákupu, a to podle podmínek této služby

    Jak na vrácení?

    1. V případě vrácení herní konzole odstraň veškeré zabezpečení a odhlaš své herní účty. Zařízení uveď do továrního nastavení.
    2. Ke zboží přilož doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Nezapomeň vyplnit tvůj bankovní účet, kam ti vrátíme peníze.
    3. Produkty na vrácení zabal do původního balení tak, aby se při přepravě nepoškodilo.
    4. Balík pošli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

    Vyplnit formulář

  • Výměna zboží do 30 dní

    Pokud ti zakoupené produkty nevyhovují, můžeš je s naší Zárukou vyměnit do 30 dní od nákupu, a to bez ohledu na to, jak a kde jsi zboží u nás nakoupil.

    Jak na výměnu?

    1. K produktům, které chceš vyměnit, přilož doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Do něj nám specifikuj, za který produkt je chceš vyměnit.
    2. Produkty zabal do původního balení tak, aby se při přepravě nepoškodilo.
    3. Balík pošli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
    4. Po přijetí balíku ti vystavíme dobropis a vytvoříme novou objednávku. V případě přeplatku ti vrátíme peníze na bankovní účet. V opačném případě ti zboží zašleme na dobírku.

    Vyplnit formulář

  • Reklamace zboží

    Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu. V případě, že zjistíš závadu u svého produktu, hned nám jej zašli.

    Jak reklamovat zboží?

    1. Zálohuj si data na tvém zařízení, odstraň zabezpečení a herní účty včetně přístupových kódů a odpáruj připojené zařízení.
    2. Produkt uveď do čistého stavu a do balení vlož originální příslušenství, které s vadou souvisí.
    3. Přilož kopii dokladu o koupi a reklamační list.
    4. Reklamované produkty pečlivě zabal, aby se nepoškodily během přepravy.
    5. Balíček pošli doporučeně bez dobírky na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
      NEBO dones zboží na jednu z našich prodejen.
    6. Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů. O přijetí zboží do reklamace a o ukončení reklamace tě budeme informovat e-mailem.

    Vyplnit formulář

Vaše nejčastější dotazy

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném čase, nejpozději však do 30 dnů v případě záruční reklamace.

Reklamace se považuje za vyřízenou, když Vás prodávající či servis informují, že je reklamace vyřízena a jakým způsobem se tak stalo, a to nejpozději 30. den od přijetí zboží do reklamace, nebyla-li lhůta po domluvě prodloužena.

Jaké dokumenty budu potřebovat?

Pro reklamaci budeš potřebovat kopii dokladu o koupi a vyplněný reklamační list.

Pro vrácení zboží nebo výměnu do 14 budeš potřebovat kopii dokladu o koupi a vyplněný formulář o odstoupení od kupní smlouvy.

Které zboží nelze vrátit do 30 dní?

Do 30 dní nelze vrátit zařízení, která přicházejí do přímého kontaktu s tvým tělem a jsou viditelně znečištěna či používána. Jde tedy především o sluchátka, oblečení, hrníčky, nositelnou elektroniku. Vrátit do 30 dní také nelze služby a digitální licence, a dále software, sběratelské karty, stolní či digitální hry, které mají porušenou pečeť, či originální obal výrobce.

Musím při reklamaci zabalit zboží do originálního obalu?

Zboží nemusíte reklamovat v originálním obalu. Dbejte však na pečlivé zabalení zboží, aby při jeho přepravě nedošlo k dalšímu poškození.

Kdy mi zašlete zpět peníze?

Vrácení zboží: Pokud vracíš zboží, peníze ti zašleme na tvůj účet do 14 dní od přijetí zboží.

Reklamace: Po ukončení reklamace ti vystavíme dobropis a peníze ti zašleme na tvůj bankovní účet nejpozději do 14 dní.

Jak mi reklamované zboží doručíte?

Až bude produkt po reklamaci připraven, odešleme ti jej prostřednictvím smluveného přepravce.

Mohu vrátit zboží z e-shopu i na prodejnách?

Ano. Zboží v rámci 30denní lhůty můžeš přinést i na jednu z našich prodejen. I když se vždy budeme snažit vyřešit vrácení přímo na naší prodejně na počkání, může se stát, že některé případy budeme muset odeslat na oddělení poprodejní péče k posouzení. V takovém případě vyřídíme vrácení do 14 dní.