LEVEL 280

Vyšlo: 15.11.2017 /
Kód produktu: 86004 /
Záruka: 2 roky
Tisk - Čím dál častěji slýcháme ze všech stran stesky, že prodej krabicových her končí nebo brzy skončí. A nejnovější informace od velkých videoherních distributorů to podporují, protože podstatnou část jejich tržeb tvoří digitální prodeje. Rozhodně to ale neznamená, že se zavřou obchody s hrami, že v dohledné době nebude možné koupit hry na discích.
LEVEL 280 LEVEL 280
Časopisy Krabicové vydání
Není skladem
99 Kč

Podrobné informace

 

 

LEVEL280

 

MRTVÉ KRABICE



Čím dál častěji slýcháme ze všech stran stesky, že prodej krabicových her končí nebo brzy skončí. A nejnovější informace od velkých videoherních distributorů to podporují, protože podstatnou část jejich tržeb tvoří digitální prodeje. Rozhodně to ale neznamená, že se zavřou obchody s hrami, že v dohledné době nebude možné koupit hry na discích. Něco podobného ostatně zmiňují různě významné figury herního průmyslu posledních deset let, ale zatím se žádná z těchto předpovědí nevyplnila. Jde spíš o to, že různé lokální (nejenom české) firmy nevydělávají na distribuci her tolik, jako třeba před 15 lety, a musí se přizpůsobovat nové situaci, která jim neposkytuje takový prostor ke „kreativnímu“ nakládání s prostředky.

Proč o tom vůbec píšeme: je zjevné, že digitální distribuce je už dominantní. Není ale třeba bít na poplach před tím, že jedno nahradí druhé. Stejně k tomu dojde, ale bude to trvat dlouho, a za pár let se navíc může všechno změnit. Jen se podívejte, jak kvete trh s vinyly, které už byly považované za dinosauří technologii. Dnes už žádná soudná kapela nenabízí své nové album bez pořádně cenově napálené vinylové edice. Podobné to bude časem i s hrami, které mají navíc jednu zásadní pojistku: zatímco jedno hudební album ke stažení z libovolné služby má odjakživa velikost mezi 80–150 MB, což člověk i s mobilním internetem stáhne za dvě minuty, hry ke stažení jsou čím dál větší. 60 GB člověk stahuje dva dny, ne dvě minuty. Internetová infrastruktura holt nestíhá vývoj reality obchodní. A právě proto budou krabicové verze her žít a profitovat ještě dlouhou dobu. Stejně jako papírové časopisy, mezi které patří i LEVEL.

 

OBSAH: LEVEL 280

 

REDAKCE

  • Editorial
  • Měsíc v kuse
  • Jukebox: Sarah Schachner – Assassin’s Creed Origins
  • Jukebox: Mick Gordon, Martin Stig Andersen – Wolfenstein II
  • Redakční dotazník
  • Outro: Assassin’s Creed Origins

RADAR

  • World of Warcraft: Battle for Azeroth
  • Selling Sunlight
  • Hearthstone: Kobolds & Catacombs
  • Rise of Industry
  • Jízdní řád

RECENZE

  • Call of Duty: WWII
  • Assassin’s Creed Origins
  • Wolfenstein II: The New Colossus
  • South Park: The Fractured But Whole
  • Super Mario Odyssey
  • FIFA 18
  • Pro Evolution Soccer 2018
  • Gran Turismo Sport
  • Fire Emblem Warriors
  • Tower 57
  • Destiny 2

DESKOVÉ HRY

  • Deskovky na Vánoce

TÉMA

  • BlizzCon 2017
  • To si za rámeček nedáte!
  • Umírání za dlouhého herního dne
  • Tajné triky vývojářů

REAKTOR

  • Jáma pekel: Single player není mrtev!
  • Za 5 minut 12: Pokrok v mezích zákona
  • Wolfův revír: Mezi nenažraností a vyhynutím
  • Den poté: Zlomový rok pro e-sporty
  • Továrna na sny: Je továrna budoucna minulostí? (část 2)

ROZHOVOR

  • Alexis Kennedy

FENOMÉN

  • Uprostřed popkulturního bludiště
  • Lepší než život?

DÍLNA

  • Splněný sen nezávislých vývojářů
  • Thunder Lotus Games
  • Salt and Sanctuary

RETRO

  • Making of – Zool: Ninja of the Nth Dimension
  • Osobní legendy: Stefan Durmek
  • Rybkova nora: Originály versus emulace
  • Retronaut: Daytona USA
  • Retrosága: Silent Hill
  • Tenkrát poprvé: Jak šly hry na pranýř

TECH

  • Novinky
  • Xbox One X
  • Sliby chyby: Projekční ovládání

 



 


Foto & Video