Prodloužená záruka vrácení zboží

Kupuješ produkt pro sebe nebo jako dárek pro své blízké a nevíš si rady se značkou, modelem nebo produktem? S prodlouženou zárukou vrácení zboží tě to trápit nemusí. Do 30 dní ho můžeš vrátit bez udání důvodu.

Výhody Prodloužené doby vrácení

Zboží nám můžeš vrátit do 30 dní zcela zdarma.

Až na výjimky můžeš vrátit zboží i rozbalené.

Možnost vrácení platí pro zboží zakoupené nebo rezervované na prodejně i na e-shopu.

K čemu záruka slouží?

Záruka ti umožní vrátit zakoupené zařízení, které nesplňuje tvé očekávání.

Délka záruky:

30 dní pro nerozbalené i rozbalené zboží

Jak postupovat při uplatnění?

Na prodejně

  1. Přines zboží na vrácení na jednu za našich prodejen.
  2. Prodejce produkty zkontroluje, přijme a odešle na oddělení, které vratky zpracovává.
  3. Do 14 dnů ti peníze za vrácený produkt odešleme na tebou zvolený bankovní účet.

TIP: Pokud chceš produkt vyměnit za jiný se stejnou nebo vyšší hodnotou, výměnu ti provedeme přímo na prodejně.

Zasláním

  1. Kontaktuj naše oddělení na [email protected]
  2. E-mailem obdržíš kód pro Zásilkovnu pro dopravu zdarma.
  3. Produkt na vrácení zabal a s vyplněným formulářem odnes na pobočku Zásilkovny, kde nahlaš kód, který jsme ti poslali.
  4. E-mailem obdržíš potvrzení a do 14 dnů ti zašleme peníze na tebou zvolený bankovní účet

TIP: Stav se s produktem na jedné z našich prodejen a máš to bez starostí.

Jak si Prodlouženou záruku vrácení zboží pořídit?

Online
Na prodejně

1. Vyber si produkt

Vyber si produkt, který si chceš zakoupit, a vlož ho do košíku.

2. Automatické přidání záruky

Záruka se ti v košíku ke zboží doplní automaticky.

3. Dokončení objednávky

Prodloužená doba vrácení zboží se aktivuje hned, jakmile dokončíš objednávku.

Rezervace s vyzvednutím na prodejně

Vyber si produkt na našem e-shopu a zarezervuj si ho na jedné z našich prodejen. Při vyzvednutí ti bude záruka automaticky přidána k nákupu.

Při nákupu na prodejně

Navštiv rovnou jednu z našich prodejen a k vybranému produktu ti bude záruka automaticky přidána k nákupu.

Nejčastější dotazy

Kolik záruka stojí?

Opravit odpověď na: Tato záruka je u nás zcela zdarma.

Co když odstoupím v zákonné lhůtě na vrácení?

V tomto případě ti vrátíme zpět celou zaplacenou částku na záruku.

Jsou výrobky, ke kterým Záruku nenabízíte?

Ano. Jedná se o výrobky, které jsou vyráběny, konfigurovány či upravovány dle konkrétního požadavku zákazníka, dále software, digitální kódy, digitální licence a služby

V jakém stavu je nutné výrobek vrátit?

Pokud má Záruka krýt 100 % hodnoty výrobku, je možné vrátit rozbalené a vyzkoušené zboží pouze v případě, nejeví-li toto zboží známky používání a je-li tedy v bezvadném stavu. Jeví-li zboží známky těchto opotřebení, může být hodnota výrobku ponížena o náklady na uvedení do bezvadného stavu nebo nezbytné o náklady pro další prodej či ekologickou likvidaci. Zboží určené k péči o tělo nebo zboží, které se ze své podstaty na těle nosí (např. fitness, sluchátka, atd.), musí být vždy čisté a pouze vyzkoušené, a dále zboží, které splňuje parametry digitálního obsahu, musí být vždy nepoužité s neporušeným vnějším obalem. Stejně tak to platí u všech deskových a karetních her či sběratelských karet a soch, u kterých nesmí dojít k otevření či poškození vnějších obalů výrobce. Pokud s daným ponížením ceny nesouhlasíš, vždy máš právo výrobek si ponechat nebo si jej nechat zaslat zpět.

Mohu záruku dokoupit dodatečně?

Záruku mají u nás všichni koncoví zákazníci zdarma již při prodeji, není proto potřeba ji dále dokupovat.

Kompletní podmínky Prodloužené záruky vrácení zboží ZDE.

Věděl jsi, že...