GARANCE SERVISU DISKU
I při běžném používání, skladování či přenášení disků může dojít k jejich poškození do
takové míry, že se načítaný obsah začne zasekávat, v horším případě se mechanice
disk nepodaří ani přečíst. Pro tyto případy je tu naše Garance servisu disku, díky které ti jej opět zprovozníme.
takové míry, že se načítaný obsah začne zasekávat, v horším případě se mechanice
disk nepodaří ani přečíst. Pro tyto případy je tu naše Garance servisu disku, díky které ti jej opět zprovozníme.
Které disky můžeme zachránit?
Disk dokážeme uvést zpět do plně funkčního stavu, pokud není prasklý a jeho datová/krycí vrstva hrubě poškozena. V případě, že se nám i přes veškerou naši snahu nepovede disk zachránit, nabídneme ti s ohledem k jeho konkrétnímu poškození novou či bazarovou hru anebo vrátíme peníze.
Jak si Garanci servisu disku pořídit?
Službu si můžeš přikoupit k disku během jeho nákupu na prodejně anebo si ji přidat do objednávky na našem e-shopu. Tuto možnost najdeš v prvním kroku ve svém košíku. Garanci lze dokoupit i do 30 dnů od nákupu disku na jedné z našich Smarty.cz a JRC prodejen.
Kdy a jak můžeš Garanci uplatnit?
Garanci lze uplatnit pouze k servisu disku, ke kterému byla přikoupena. Z tohoto důvodu je potřeba předložit daňový doklad, jehož součástí jsou obě tyto položky. Garance je platná maximálně 1 rok od data zakoupení a během tohoto období může být využita pouze jednou.
Nejčastější otázky
Na jak dlouhé období si můžu Garanci servisu disku zakoupit?
Garanci servisu disku si lze zakoupit na 1 rok.
Kolik Garance servisu disku stojí?
Pokud je Garance zakoupena ihned společně s diskem, její cena činí 49 Kč za 1 rok. V případě využití jejího dokoupení do 30 dnů od nákupu je cena stanovena na 98 Kč za 1 rok.
Je možné si ji dokoupit později?
Ano, garanci lze dokoupit do 30 dnů od zakoupení disku za 98 Kč nebo kdykoli jako běžnou službu servis disku za 99 Kč.
Lze Garanci uplatnit i opakovaně?
Garanci servisu disku lze uplatnit pouze jednou v průběhu zakoupeného období.
Kde mi disk opraví?
Disk ti opravíme na každé naší Smarty.cz i JRC prodejně.
Co se stane, pokud disk nelze opravit?
V případě, že vada disku není způsobena mechanicky či neadekvátním zacházením, vyměníme ti disk s ohledem na vzniklou situaci za nový či bazarový, anebo vrátíme peníze. O tom, která z uvedených možností bude použita, rozhodneme vždy v konkrétním případě přímo na prodejně.
Vyměníte mi disk za jiný i v případě běžné služby servis disku?
U samostatné služby servis disku, která nebyla zakoupena jako Garance servisu disku ke hře nebo do 30 dnů, nelze vyžadovat vrácení peněz nebo výměnu za vadný disk.