FlexZáruka STANDARD
Prodloužená záruka
Reklamací se bát nemusíš. Prodlouženou záruku si můžeš pořídit až na 4 roky, a tak bude tvé zařízení chráněno v případě, že by došlo k jeho poškození.
Proč si vybrat prodlouženou záruku?
Zařízení můžeš ochránit až po 4 roky.
Vždy bez spoluúčasti.
Lze koupit i na splátky.
Co kryje prodloužená záruka?
Záruka prodlužuje dobu trvání zákonné
záruky po jejím skončení.
Jak si Prodlouženou záruku pořídit?
1. Vyber si produkt
Vyber si produkt, který si chceš zakoupit a vlož ho do košíku.
2. Zvol si záruku
V 1. kroku košíku vyber jednu z variant FlexZáruky STANDARD a zvol délku požadované služby.
3. Pokračuj k dokončení objednávky
Zvolená služba bude aktivní od následujícího dne po dokončení nákupu.
Rezervace s vyzvednutím na prodejně
Vyber si produkt na našem e-shopu, zarezervuj si ho na jedné z našich prodejen a při vyzvednutí požádej o dokoupení FlexZáruky STANDARD.
Při nákupu na prodejně
Navštiv rovnou jednu z našich prodejen a k vybranému produktu požaduj FlexZáruku STANDARD.
Nejčastější dotazy
Jaké poškození záruka nekryje?
Nekryje mechanická poškození, která jsou způsobena nešťastnou náhodou.
Je možné záruku dokoupit později?
Záruku je možné přikoupit do 1 roku po nákupu zboží.
Od kdy záruka platí?
Prodloužená záruka platí ode dne následujícího (tj. od půlnoci) po dni skončení zákonné záruční lhůty, která je zpravidla 24 měsíců u kupujícího spotřebitele a 12 měsíců u podnikatele. Zákonná záruka je vždy uvedena u konkrétního produktu a následně na prodejním dokladu.
Je možné platit záruky měsíčně?
Ano. Pro úhradu jednotlivých plateb obdržíš elektronický platební kalendář, kde jsou uvedeny všechny parametry plateb, a to i včetně doporučených parametrů pro zadání trvalého příkazu. Navíc po každé úhradě platby je e-mailem zasláno potvrzení o úhradě, tj. o platnosti záruky na další kalendářní měsíc. Celkovou cenu záruky je možné kdykoli celou splatit zasláním zbývající částky.
Co se stane, pokud pozdě zaplatím platbu?
Záruka zanikne ke dni, který předchází dni splatnosti neuhrazené platby. Celá částka za platbu provedenou po splatnosti bude vrácena zákazníkovi bankovním převodem jako přeplatek na již zaniklou záruku. O veškerých takových změnách je zákazník řádně a včas informován e-mailem.
Jak nárokovat záruku a co je k tomu potřeba?
Potřebu uplatnění lze oznámit buď osobně na některé z našich prodejen nebo zaslat zboží poštou či přepravní službou s popisem závady na oddělení záruk naší společnosti. Škodu je potřeba nahlásit do 5 dnů od události V případě záruky hrazené v měsíčních platbách je nutné při uplatnění škody splatit všechny budoucí platby uvedené v platebním kalendáři. Po nahlášení události zákazník obdrží e-mailem výzvu k úhradě zbylých plateb.
Kompletní podmínky FlexZáruky STANDARD ZDE.